3 mai 2012

French mat


În primă fază am vrut să folosesc doar oja mată. Spuneam în postările anterioare că sunt foarte mulţumită de ojele mate de la Avon, însă cea Red Velvet m-a dezamăgit. Ori nu am nimerit eu una bună, ori era prea groasă şi pentru că îmi lăsa urme pe unghie a făcut să-mi dispalacă. Şi pentru că nu-mi plăcea şi îmi era lene să mă şterg, am zis să fac la o mână cu ojă mată şi la una cu oja strălucitoare. :)
Şi sunt mulţumită de "rezultat" :D










Sper să vă placă şi vouă !!!









Nuanţele lacurilor de unghii folosite sunt Red Wine (cu uscare rapidă) şi Red Velvet (lac de unghii mat).

:*:*:*:*:*
Related Posts with Thumbnails

1 comentarii:

IsaBella on 6 mai 2012 la 17:25 spunea...

Am si eu oje mate de la Avon, Inky Blue si Violeta. Eu sunt multumita cu ele, Violeta este unul dintre preferatele mele.

Trimiteți un comentariu