17 ian. 2011

French


Recunosc ca nu mi-am dat asa mult silinta anul acesta cu modele, dar acest lucru s-a intamplat pentru ca nu am avut prea mult timp la dispozitie. Ce-i drept, modelul de astazi este facut de mult, daca nu ma insel cred ca de la sfarsitul lunii octmbrie, cand a trebuit sa merg la o nunta. Am amanat postarea lui de la o zi la alta, dar a venit momentul. Acum am unghiile mici, dar promit ca ma voi chinui sa imi fac un model pe ele. :)
In momentul in care vreti sa va faceti french, trebuie sa aveti in vedere faptul ca unghiile trebuie sa fie egale, arata urat o unghie mai mare, una mai mica, una mai patrata, una rotunda si tot asa. Nici ale mele nu sunt perfect egale, dar nici diferenta mare nu este.

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. lac pentru french;
3. lac pentru pictat;
4. lac incolor.

(Destul de putine pentru o manichiura eleganta!)

Ce aveti de facut:
1. aplicati un strat de lac incolor si asteptati sa se usuce;2. creati partea de french. Eu am aplicat lacul direct fara benzi speciale de french, dar daca credeti ca nu puteti crea fara aceste benzi, le puteti folosi;3. cu pensula lacului pentru pictat am creat conturul. Pentru ca am facut fara benzi, acest contur mi-a intreptat modelul;
4. am aplicat un strat de lac incolor pentru stralucire.
Ce am folosit:
1. lac protector Flormar, numarul 305, la un pret de 5lei;
2. french: lac de unghii Flormar, numarul 400, la un pret de 5lei;
3. lac pentru pictat Golden Rose, numarul 107, la un pret de 7lei;
4. lac incolor Natty, numarul 301, la un pret de 2,5lei.

Timp: 20minute.
Destul de simplu, rapid si elegant.

Succes!!!
Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu