28 dec. 2010

Beteala pe unghii


Am vazut pe youtube fel de fel de modele in care fetele folosesc anumite chestii, ca raman uimita. De exemplu, in modelul de fata am folosit beteala pentru brad. Initial, se foloseste asa ceva, dar daca nu avem, le puteam inlocui cu beteala. Atentie insa, nu orice beteala, ci aceea care are firele subtiri, pentru ca daca sunt groase, nu arata asa bine. :)

Aveti nevoie de:
1. lac protector;
2. doua lacuri colorate cu pensula normala;
3. beteala si o forfecuta;
4. lac incolor;
5. o coala de hartie;
6. sclipici;
7. pensula evantai;
8. o penseta si un betisor de bambus.

Cum am procedat:
1. am aplicat un strat de lac protector si am asteptat sa se usuce;2. am aplicat lacul de baza (rosu deschis in cazul meu), insa nu am pus mare accent pe varful unghiei, pentru ca urmeaza sa aplic lacul mai inchis si sa nu fie un strat prea gros pe unghie si risscam ca lacul de unghii sa sara;3. cu cealalata nuanta (rosu inchis) am desenat V-ul pe partea de sus a unghiei. Nu a iesit chiar asa drept pentru ca l-am facut cu mana libera, dar daca credeti ca nu veti reusi, puteti aplica benzi pentru french in forma de V, insa mare grija, pentru ca in momentul in care le veti dezlipi, riscati sa se ia cu tot cu lacul aplicat mai devreme;
4. aplicarea firelor de beteala se face foarte simplu:
  • aplicati putin lac incolor pe marginea V-ului;
  • cu o penseta aplicati firul de beteala;
  • il fixati fie cu un betisor pentru cuticule, fie cu degetul;
  • pentru ca va fi mult mai mare firul fata de locul in care l-ati aplicati, taiati surplusul cu o forfecuta.
ATENTIE: Asigurati-va ca este lipita bine in culturile unghiilor, pentru ca riscati sa se dezlipeasca foarte repede.
5. aplicarea sclipiciului:
  • puneti lac de unghii incolor in locul in care doriti sa aplicati sclipici;
  • cu pensula evantai presarati sclipiciul;
  • cu degetul in fixati.
6. aplicati inca un strat de lac incolor pentru fixarea firelor de beteala si a sclipiciului.

Ce am folosit:
1. lac protector Nivea, numarul 23/31, la un pret de 33lei;
2. baza: lac de unghii Farmasi, numarul 978, la un pret de 3,5lei;
3. V-ul: lac de unghii Natty, numarul 301, la un pret de 2,5lei;
4. beteala 2 lei;
5. sclipici, 10 lei/12bucati.

Timp: 40 minute.
Succes si astept poze de la voi cu idei noi de modele.

Related Posts with Thumbnails

1 comentarii:

Mad@ on 23 martie 2011 la 11:05 spunea...

frumoase si elegante :)

Trimiteți un comentariu