24 mar. 2010

Model "scara"


Initial, am vrut sa folosesc o culoare pentru fiecare unghie, dar necesita prea mult timp si culorile trebuiau sa fie la fel de "aprinse" sau la fel de "sterse", iar in "gama" mea de culori nu am reusit sa gasesc culorile respective, asa ca m-am rezumat doar la doua.


Aveti nevoie de:
1. un lac protector;
2. o coala de hartie;
3. o pensula pentru pictat;
4. trei lacuri pentru unghii.

Cum faceti:1. aplicati un start de lac protector si asteptati sa se usuce, pentru ca, altfel, lacul cu care urmeaza sa faceti modelul s-ar intinde;
2. eu am folosit pentru model lacuri cu pensula subtire, dar daca nu aveti lacuri cu pensula subtire pentru culorile pe cale le folositi, puteti pune cateva picaturi de lac pe coala de hartie si cu pensula pentru pictat puteti sa creati modelul. Cum il creati? Foarte simplu: trasati linii in forma de scara (de la cea mai lunga catre cea mai scurta);
3. pentru "conturul" creat cu negru, am pus o picatura de lac pe coala de hartie si cu pensula pentru pictat, m-am apucat sa desenez;
4. modelul de pe degetul aratator a fost creat pentru a masca o "greseala" : fara sa vreau, m-am atins cu pensula in timp ce pictam conturul. Ca sa maschez greseala, am desenat trei petale de floare, dar nu au iesit chiar atat de reusite;
5. daca doriti sa aplicati un strat de lac incolor pentru stralucire, sfatul meu este sa asteptati ca modelul sa se usuce foarte bine, casi este posibil ca acel contru sa se intinda.

Ce am folosit:
1. lac protector: Maybelline, numarul 20, la un pret de 17lei;
2. roz: Miss Carolin nail art, numarul 109, la un pret de 4lei;
3. verde: Orkide nail art, numarul 4, la un pret de 4lei
4. negru: Miss Carolin nail art, numarul 102, la un pret de 4lei;
5. alb: Miss Carolin nail art, numarul 101, la un pret de 4lei.

Timp: 20 de minute.

Succes si astept poze de la voi!
Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu