10 feb. 2010

Acetona sau dizolvant pentru lacul de unghii?


De fiecare dată când trebuie să cumpăram acetonă sau dizolvant pentru ștergerea lacului de pe unghii există dubii, pentru că nu știm ce șterge bine și nu dăunează unghiei.
Indicat este să se folosească dizolvant fără acetonă, dar cum nu știu toți comercianții acest lucru, nu găsim peste tot acest tip de dizolvant.
Însă, dacă tot alegeți să folosiţi acetonă (eu cred că am încercat toate tipurile de acetonă până în prezent), vă recomand acetona Giulia, pe mine m-am mulțumit foarte mult, deși în momentul achiziționării, vânzătoarea (o cunostință) mi-a spus că nu e bună și că se evaporă foarte repede. N-am luat-o în considerare, pentru că nu încercasem acestă firmă până atunci și chiar am vrut.
În afara faptului că are un miros foarte placut, nu cel de acetonă care dispare din camera doar dacă lași gemul deschis vreo 2-3ore (exagerez un pic, dar pe timpu asta chiar nu este indicat), nici nu uscă unghia, cum face acetona de fel, plus că șterge foarte bine (o am din noiembrie și îmi fac unghiile de cel puțin doua ori pe săptămână). Idea este să nu puneți în exces acetonă pe vată / disc, pentru că automat va cauza unghiei și se va risipi mult mai repede.
Aşa că, dacă tot alegeți acetonă, acest produs vi-l recomand (există și la 50 de ml).
Preţul acetonei Giulia (de 100ml) este în jur de 4,5lei.

Dar, cum aveți grijă de voi și mai ales de unghiile voastre, sunt sigură că preferați dizolvantul pentru ștergerea ojei de pe unghii. Însă, și aici există probleme, pentru că există fel de fel de firme, unele mai bune ca altele.
ATENȚIE: aveți grijă când alegeți dizolvantul să nu vă păcăliți (cum am făcut eu). Nu vă luați după titlu scris mare, citiți ingredientele, căci dacă conține acetonă, tot nu ați făcut nimic.
Sau probabil așa credeți, că nu ați făcut nimic, pentru că, după cum știe fiecare, orice lucru își are rostul în viață. Dizolvantul care conține acetonă, este foarte bun, sau mai bine zis, singurul care readuce oja "la viață". În momentul în care un lac de unghii s-a întărit, dar îl îndrăgiți atât de mult, încât nu vreți să-l aruncați, vă recomand să puneți 3-4 picături de acest tip de dizolvant .
Prețul dizolvantului cu acetonă Corona este în jur de 5lei.

Nu-mi fac griji că nu sunteți atente atunci când cumpărați un lucru, mai ales dacă este pentru îngrijirea voastră. Aşa că am ajuns și la dizolvantul "natural" pentru unghii, adică cel care nu conține acetonă. ;))
Eu cu acesta mă împac foarte bine. În afara faptului că dizolvantul șterge lacul de pe unghii mult mai bine decât acetona, dizolvantul Corona nu dă un aspect neplăcut unghiei, nu o usucă. Firma aceasta are mult mai multe tipuri de dizolvant, pentru fiecare tip de unghie.
L-am ales pe acesta, pentru că multe dintre noi ne confruntăm cu unghii fragile sau care se exfoliază foarte repede. Primul lucru care ar trebuie făcut, înainte de a cumpăra și încerca fel de fel de tratamente fără niciun rezultat, încercați să aflați dacă dizolvantul pentru lacul de unghii este cel de care aveți nevoie.
Şi eu am probleme cu unghiile în anumite perioade și de aceea am zis să schimb dizolvantul, să văd dacă ar fi și acest lucru o cauză. Şi chiar a fost.
Prețul dizolvantului fără acetonă Corona este în jur de 5-6lei.

! De fiecare dată, după ce v-ați îndepărtat lacul de pe unghii, este recomandat să vă spălaţi pe mâini, să aplicați o cremă și să o lăsați să acționeze în jur de 4-5minute.

Related Posts with Thumbnails

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu